Wednesday, January 27, 2010

Jus Mate5 Buat Susu Badan Banyak dan Kulit Anak Cantik



Seorang testimoni Jus Mate 5 yang dijemput Datuk Dr Rozmey Che Din semalam untuk rakaman khas Nona di TV3 menceritakan pengalaman menakjubkan beliau semasa menggunakan Jus Mate 5. Suzana Mohd Yusuf, 38, dari Taman Selasih Kulim berkata beliau menggunakan Jus Mate 5 semasa anaknya berusia lima bulan iaitu pada Mei 2008. Katanya ketika itu anaknya masih menyusu badan namun beliau yakin Jus Mate 5 dapat menurunkan berat badannya yang ketika itu 60 kilogram (kg).


“Alhamdulillah…selepas lapan minggu berat badan saya turun kepada 47 kg dan paling saya gembira, semasa minum jus itu, susu badan saya sangat banyak…mungkin disebabkan hormon saya yang stabil.

“Satu lagi saya perasan kulit anak saya halus dan cantik…badan dia tak jadi ruam macam abangnya yang lain walaupun seharian pakai pampers,” kata beliau yang kini masih mengekalkan berat badan 47 kg walaupun berhenti menggunakan JM5

Katanya sejak mendapat berat badan ideal ini, beliau bertambah yakin untuk berjumpa orang ramai malah berjaya menjadi pengedar aktif hasil dari penggunaan jus itu.

No comments:

Post a Comment